.::Wedding,Event,Engagement and etc::. Pakej bermula dari RM599

By: ED Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 19-Aug-2008 01:15 Email | Share | Bookmark
Nur Tasneem Bermain di Lye Huat Garden.


Copyright © mzaidi.com


Copyright © mzaidi.com

Lama dah tak bawak famili pi jalan-jalan isteri pun dok merungut keja terlalu byk sibuk memanjang sampai tak dak masa nak main dengan anak.... lepas tu hari khamis lepas jumpa saudara wazari (alcemist) http://www.wazariwazir.com kat ABIM Kuala Lumpur masa rancak bersembang dia ada kata, fotografi ni mendekatkan kita dengan keluarga saya tanya mcm mana dia kata hari-hari balik keja kita shoot gambar anak kita, dengan cara ini mendekatkan hubungan kekeluargaan yang erat... Lepas balik dari KL jumaat petang dalam pukul 5 bawak la famili pi Lye Huat Garden dalam 5 KM dari rumah, di sini kira mcm zoo mini la, sebab ada binatang seperti harimau, burung, dan yang banyak sekali ikan... Nur Tasneem ni dia suka ikan, perkataan yang dia suka sebut lepas balik dari sini ialah ikan.... saya dan isteri cukup seronok sebab dia dapat belajar sesuatu yang baru..... Alhamdulillah......


:::.ED PHOTOGRAPHY.::

019-5112662
edphotographykedah@gmail.com

ym: edphotography_kedah






Sekarang Para Pelanggan ED Photography dapat menggunakan perkhidmatan paypal untuk membuat sebarang pembayaran atas perkhidmatan yang ditawarkan oleh pihak kami, kami juga menerima sebarang penukaran nilai dari akaun paypal ke mata wang Ringgit Malaysia.



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net